Saturday, June 11, 2011

REVIEW:Fresh flowers handbouquet from TCP

* Ni maybe satu entry yang panjang, sila baca yeh*

Hi peeps!
Dah lama tak review tentang wedding sendiri kan.biasala dapat sakit Malas, ceni la jadinya!haish la!
ok kali ni nk cerita ttg Fresh Flower Handbouquet(HB) elya.BBF ramai yang dah tahu, tapi nak cerita jugak.eheh.
nak dijadikan cerita,plan nak gubah HB sendiri,tapi tak reti!org nak DIY, aku sebuk nak DIY jugak,konon pandai sgt.Endup 2 minggu sebelum majlis aku masih takda idea nak DIY.Time tu panic tapi buat cool je.Diam2 je, taknak cerita ngan semua org.hah.And time dah kelam kabut baru la nak ready backup plan , mintak tolong MUA elya tolong gubahkan.

Dipendekkan cerita la kan....
Seminggu nak kahwin tu, Yanie from The Craft Potion (TCP) buat satu giveaway. Yanie required us to send short message untuk join giveaway ni. Apelagi aku join je la, cube nasib, ngeh!
And korang nak tahu tak ape aku tulis?keh keh keh sila tengok ye

short message:
why I want the corsages/handbouquet so so much?
This is because sehingga hari ni saya masih belom decide mahu buat sndiri atau mahu order dgn org.
Sehingga hari ini masih belom decide bagaimana design handbouquet saya atau dengan siapa saya nak order hanbouquet.Oh, saya dah gelabah ayam.huhu.


hahaha!!bila tgk balik ayat aku tu,sangat macam nak ambik simpati kan? Tapi saya tidak ok!serius tidakkk!

Dengan serta merta, yanie terus inbox aku througgh FB, haha, Sgt terkejuttt!!Yanie offer nak sponsored HB tuk aku. aku mcm!!"ehhhhh??tak mahu laaaaaa"(dlm hatiiiii)
Time tu aku mmg tak terfikir nak tagih simpatiiiii org sponsored, just mungkin terfikir jugk la kot2 yanie nak kasi can aku menang kan kan.haha.

Last2 Yanie berkeras jugak nak sponsored. Ok la, bak kata perpatah melayu, Rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari ye tak.eheh. So accept je la. yanie promised me die akan buat cantik2 tuk aku. Wahhh terharu gituu!!! Tapi aku mmg takde high expectation pun. ye la, org dah sponsored ni pun dh kire bersyukur sgt sgt. Akan nak demand bagai ye tak! Just aku request dengan yanie, Aku nak Rose Merah , itu sahaja :D

Malam sebelum majlis, Yanie jumpa masa aku buat rehearsal di Dewan MSN Bukit jalil. And WOW WOW!! Cantikkkkkkkk gile! Serius tak tipu, aku tak expect Yanie letak pearl dekat atas Rose HB tu and Rose mengembang dengan cantiknya. Member2 semua cakap lawa gila. korang leh tengok special entry dari Yanie di sini [klik].


credit to : the Craft potion
ni gamba sebelum yanie hantar kat aku.


ni la sebabnya kenapa aku pilih Rose kaler merah.:)
naik kan !!Biru+Merah ..eheh.(perasannnn)

pic taken byReza Hassan
(bukan OP pada hari persandingan)
editing : My husband.


Ok ok kiter kasi close uppp

nampak tak bertapa besarnya Rose HB ni?huhu.
I told u! memang puas hati.
harga? jeng jeng jeng.
Tnya la Yanie, you will be surprised!!
takdanya beratus2 kan yanie kan?



ececece!


Menarik kan? jum like page The Craft Potion.macam2 service ada disini.Harga yang ditawarkan pastinya sangat murah dan berbaloiii!!


Boutonnieres/Corsages yang comel!



p/s Thanks alot yanie. terharu sampai sekarang bila tengok gamba ni.semoga dimurahkan rezeki selalu.:)

No comments:

Post a Comment