Monday, June 13, 2011

REVIEW: Hantaran for Him and Hers

kisah tentang hantaran.
yeszaaa!! edited by husband lagi
ala edit simple je,
buat sikit arrangement, kasi border tu je.
mesti korang nak tau siapa tukang gubah hantaran aku kan?hehe.
seorang sahabat yang sangat baik!
will reveal it in the new entry :)


9 berbalas 7 (btol tak ayat aku ni?)
termasuk batal air semayang nye.
at first memang aku nak guna fresh flower .
last min terpaksa cancel diatas sebab2 yang tak dapat dielakkan
Ape lagi,kakak gubah hantaran la yang suggest aku guna bunga span
memang kami decide taknak banyak2 dulang.
pening kepala.nanti nak fikir,
siapa nak angkat dulang la,
ape nak taruk
dalam dulang la.
bla bal bla...
so make it simple je!

lets have a look!
1. kek hantaran by kak ani
2. buah-buahan
3. cincin untk batal air sembahyang



4.sireh junjung
5. Al Quran+ Sejadah
6. Perfume
7.Kasot
8. Jam tangan
9. Wallet+ Kemeja



yang dibawah ni pulak hantaran pihak lelaki diberi kepada pihak perempuan.
digubah oleh mama husban ku sendiri (pada ketika itu tunang ye,ehe)
1. Kasot+Wallet
2. kek
3. Handbag


4. sireh junjung
5. Sejadah+telekung
6. Perfume
7. Gelang+ Mas Kahwin
(gamba tak jumpa,huhu)




full view dari kamera cikai ku.
siapa berminat nak sewa bekas hantaran putih and gold tu, boleh la email elyaelmo@gmail.com
kite kasi murah2 sajee!!


p/s nak tahu siapa gubah hantaran aku?eheh
nantikannnn :)

No comments:

Post a Comment